"Slappna av & Hänga på"

"Slappna av & Hänga på"
Syrrans bild

tisdag 1 februari 2011

Nu gå ma ! Urkult 4 augusti

Haloj!

Nu har vi lite smågig på gång och ett stort. Röttran å jag spelar på Urkult 4/8-11 och det ska bli askul. Jag uppträder på Åkes å Henkes Initty på Tottebo i Åre onsdagen den 9e februari. 7 Mars spelar jag å Grammis-Johan i Badhusparken kl 19 på nå slags skog/idrottsevent och 12 mars på Jamtarnas nationaldag uppträder jag också i Badhusparken ca kl 12 ( Ewert Ljusberg mfl spelar också). Jag har skapat musik i Gustavs studio på Tingshuset sen i Augusti å i morgon börjar jag å Johan lägga sång mm i Gammelstågu i Målsta. Blir en singel i vår har vi tänkt.
Sköt om deck

3 kommentarer:

  1. Kul! Mer P till folket.

    SvaraRadera
  2. Hilda Lemón (litenhilda@hotmail.com)21 mars 2011 kl. 11:17

    Har ni spelning på midsommarafton?

    SvaraRadera
  3. Ni får komma ner till stockholm igen tycker jag. Var många år sen jag dansade till texter om bush och saddam som skulle pussas, pimpling och annat gott.
    Vi behöver lite vibes här nere igen i vår stackars deprimerade stad.
    1<3

    SvaraRadera

Mattmars Hotell Baluns-11

Mattmars Hotell Baluns-11
Baluns vid Mattmars Hotell

General kom upp å styrde upp

General kom upp å styrde upp
Jag gatt ta guran för Bosse stane heime

Krok,Kallsjön

Krok,Kallsjön
Röttran med Robin på klaviatur minsann

Fröjdholmen Sweden-Mali voices

Fröjdholmen Sweden-Mali voices
Röttran,Safoura och jag

Minimeg å Mungo Hi-Fi`s lådor

Minimeg å Mungo Hi-Fi`s lådor
Veftet i Bergen

Juldiscot Grand Finale 2009

Juldiscot Grand Finale 2009
Grym kväll på Marite

Kluksfestivalen

Kluksfestivalen
Röttran feat Gustav,Safoura å Markus