"Slappna av & Hänga på"

"Slappna av & Hänga på"
Syrrans bild

fredag 12 juni 2009

Stockholm

Idag far jag till Sth för att i morgon spela in en video med Rigo å Stephane`.Hade turen att hitta två reggaeklubbar där jag ska toasta å göra reklam för skivan.I kväll är det på Bysis på Söder där Goulos Studio One spelar tillsammans med Trinity.I morgon kör jag några låtar på Pleasent Bar på kammakargatan (kanske hemligt).Igår skulle jag säja hejdå till min bäste vän Anders med familj som flyttar till Canada idag.Det visade sig att dom ska åka samma tåg som mig ner till Arlanda.Kul Kul då kan jag barnvakta å busa med Theodore 1 år om pärona behöver sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mattmars Hotell Baluns-11

Mattmars Hotell Baluns-11
Baluns vid Mattmars Hotell

General kom upp å styrde upp

General kom upp å styrde upp
Jag gatt ta guran för Bosse stane heime

Krok,Kallsjön

Krok,Kallsjön
Röttran med Robin på klaviatur minsann

Fröjdholmen Sweden-Mali voices

Fröjdholmen Sweden-Mali voices
Röttran,Safoura och jag

Minimeg å Mungo Hi-Fi`s lådor

Minimeg å Mungo Hi-Fi`s lådor
Veftet i Bergen

Juldiscot Grand Finale 2009

Juldiscot Grand Finale 2009
Grym kväll på Marite

Kluksfestivalen

Kluksfestivalen
Röttran feat Gustav,Safoura å Markus